• Start
  • Blog
  • Znakowanie punktu wysokości gotowej opony
Znakowanie punktu wysokości gotowej opony

Znakowanie punktu wysokości gotowej opony

Definicja zadania

  • Opony samochodowe na felgach wyważane są na taśmie transportowej i oznaczone po obu stronach za pomocą 1 do 2 wysokości, po to aby wskazać pozycję montażową 
  • W przypadku obręczy stalowych obciążniki montowane są na wysokości oznaczonych punktów; w przypadku felg aluminiowych wagi wyważone są klejone u podstawy

Specyfikacja Specjalna Produktu

  • Wymiana przestarzałej technologii dabbingowej (znacznik kontaktowy) przez bezdotykowe oznaczenie ST
  • Integracja systemów znakowania natryskowego REA JET w istniejących urządzeniach jest możliwa bez problemów
  • Głowica znakująca znajduje się w optymalnej odległości od powierzchni opony
  • Używanie wielu kolorów w celu rozgraniczenia punktów wyważania opon  
  • Poprawa czystości sprzętu i skrócenie czasu czyszczenia dzięki dokładnemu nakładaniu farby przy użyciu technologii znakowania REA JET

 

 

Rozwiązanie REA JET

  • 3x głowice znakujące REA JET SR-1
  • Zasilacz atramentu: 3x 1,5 litra MDB

Zalety rozwiązania REA JET

  • Przy używaniu znakowania bezkontaktowego głowice natryskowe nie brudzą się, co zapewnia niezawodne oznakowanie wysokich punktów
  • Czysta jakość kropek dzięki stałemu nakładaniu materiału
  • Precyzyjny przepływ materiału malarskiego przy oznaczaniu dolnej części opony (dolne zaznaczenie)
  • Oszczędność, dzięki zastosowaniu tańszych farb do znakowania REA
  • Zoptymalizowany proces poprzez zmniejszenie awarii sprzętu (mniej skarg klientów na niemarkowane opony)
  • Dzięki bezkontaktowemu znakowaniu możliwe jest stosowanie oznaczeń na nierównych powierzchniach, czy wgłębieniach opony